2/11/2006

摸黑沖涼

今天一出門口就覺得不舒服, 總覺得不能呼吸, 回到公司就看空氣污染指數高到甚高難怪.........回到家看新聞今天原本是甚麼馬拉松, 運動員都因為空氣污染感到不適, 原來不指我一個係咁:P
星期六本能地一放工就好眼訓, hehe 不過有家歸不得, 因為在整天花的石屎, 因為家舊了, toilet天花的石屎會掉下來, >o< 好似講到危樓咁添, 其實危險的都弄出來了差修補, 都過了很久先來修, 成個月了.....=_=' 那我就拖著眼訓的樣子陪男友買新電話, 他的舊電話了很久, 成日都聽不到電話響 >.< 買了Nokia 7370, 其實幾女仔, 不過我覺得好靚, 還逼他要戴在頸上, 咁就一定聽到啦^^買完四點了諗住問媽媽可以回家sleep未啦, 佢話有排finish要8點......ZZZZ咁就去找套戲消磨時間了.去了看霍元甲, 打鬥的戲很刺激, 個人精神返少少.hehe 睇完吃完都8點幾可以回家了, 在車上訓左先.hehe唔知點解我很會訓, 一上車就訓, 就算得十幾分鐘車程.....~hee* 回家想沖涼啦訓覺覺啦, 點知, oh >o< 補完石屎未裝返燈炟的電, toilet冇電用到星期一@@怎可以這樣的?就咁, 沖涼要點candle.....感覺幾恐怖, 唔覺得好feel囉, 人地又話沖涼點candle 好relaxa 既, 我只係好想快d沖完走咋喎.....:P 果日沖涼連conditioner都冇用, 護膚出左toilet先做.....還有一天要作戰.....

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?