2/18/2006

飲食推介

今天上午返工, 因為阿姐下個星期二去台灣, 所以比較忙, 而且聽聞淑芬會走了, 台灣原本有三個sales, 之後杭芳走了, 就一直請不到人, 現在如果淑芬都走, 那就只剩下Tiffany一個, 而且她也是大肚婆, 三月不就得真空了? 今天仍要忙熊貓project, 因為reverse, packaging還沒有想到一個確實的idea.而且還有很多product要est. & reserve....一邊要做熊貓, 一邊要計BE......走的時候, Sindy忙極了, 又係蘭西的proposal 遲....今天她也是用那個藍色的睫毛液, 加下眼線深深的藍色eyeline. 上次我還以為下眼線是用黑色的. 真是不是一般人用的放工, 到樓下等過馬路時, 看到一個印巴藉的女人用那隻藍色睫毛液, 原來蘭西是跟那些人學的. haha
之後搭地鐵去cwb想去一間cafe吃lunch, 怎知沒開, 明明到了開門時間, 差不多兩點了, 上到去沒開, 就打電話問, 原來今天改了開2:30-3因為昨天有人包場, 未收拾好.
如果2:30-3, 不就要吃Tea, 所以就求其的入了義順吃通粉, 炒蛋, 完全不及澳洲牛奶公司, 下次都係去果間先吃呢d.....之後就互相買情人節禮物, 他自己揀比我揀好啦, 一定啱. 他送我銀包
我送給他鬚刨, 因為他說舊的那個不利了, 那我就送他一個新的好了, 原來鬚刨好的, 可以貴到成2千幾蚊一個他都沒有要咁貴, 買了一個6百幾啫
先碌咭, 下個月俾啦. hehe

之後去了那間very good的cafe, 嘆tea, 我就喜歡那種生活.~hee*
裝修好靚, 好romantic, 情侶必去!!!野食很好味, 吃了芝士煙肉薯條, d薯條係新鮮用薯仔切出來炸, 還有椒鹽雞軟骨(全部都係炸野, 好返就食啦, 實在好吸引)一路晒書, 一路嘆茶 (花茶, 好好味, 內含: 紅茶, 草莓, 金盞花, 玫瑰, 矢車菊)就咁hea左兩個鐘, 原本想食埋dinner, 點知俾人包左場.....下次我都會再去, 好近做gym hea下都好. 後尾俾錢先發現好多明星都有去過呢間cafe, 因為貼晒d相出來, 有阿嬌, Ella, BoBo, 馮德倫, 肥谷, 有d唔認得.....
之後又過返銅鑼灣地帶幫妹妹買Westwood電話繩, 咁就原成今日既行程.

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?