4/09/2006

失魂

今天星期日, 仲諗住男友會陪我做gym, 所以起身打俾佢, 都十一點幾, 難得地佢仲遲過我醒, 打去未醒. 佢都應承我Ok, 等三點去做gym, 咁我就上網hea下啦. 到左一點到佢打來話唔得家族聚會, 佢又唔去得啦. 咁我就食野, 唔理佢lu.
食完又上網hea一陣到左三點幾四點先起行…..自己一個做冇咩所謂. 落到去想上28號去TST, 撞鬼又上左2A, 去到樂雅苑即刻落車….1個站. 去到做gym 又唔記帶鎖….用十蚊買左個, 好貴. 做到六點鐘, 就去焗steam/ sauna, 焗sauna果陣有個人好好笑, 平時都有人用毛巾住塊面, 都冇咩野, 不過佢果塊係Winnie the pooh, 仲係得個樣, 好似 戴左個Winnie the pooh頭上面咁. ^^ 搞到七點先走. 返屋企食飯, 睇Fab 5, 上網.

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?