4/08/2006

星期六hoilday

Today, Holiday is coming! Saturday 可以enjoy遲起床的幸福真好!今天十一點左右起床, 上網行下, 原來pf close左之後, long哥起了個難民營收容所俾我地呢d孤兒仔上去吹水, 真係要多謝佢既努力, 如果唔係我地會好慘>.< 到左兩點十分到, 約左Sindy兩點十五分等, 咁我就飛快行落去, very near. 仲記得以前讀基顯果陣行上行落, 真係好近. 不過果時搭校車, 所以好少機會行落, 不過到小五、小六困陣好笨, d Maths聽極都唔明, 成日留堂, 所以都有好多機會行返上去. 同Sindy上去佢間church聽講道, 好causal, 唔似以前去church聽牧師講聖經故事, 果d 好serious, 有少少唔係好慣, 不過我相信去多幾次maybe好d 掛, 如果我仲係唔適應的話, 就先同Sindy say sorry, 我可能maybe返 Baptist Church. 之後出左去買書, 之前應承了鼠鼠買阿信的, 終於買了, 而且還幫自己添購了一本新書 - 龍槍, 好像原本是game, 後來出了書, 而且一書三冊, 現在只買了第一部, 可以慢慢欣賞. 回來的時候去了漫畫舖, 又租了兩本書回來看. 那個租書姐姐竟然問我, 是不是還有書沒還, 我對上一次租書, 好像一個月前了, 怎會笨到還沒還, 他們的system, 有時還蠻亂的 ~hee* 好滿足的一日, 有很多書陪自己. 回到家又開internet, 發現Grace仲做左營長夫人, 她一定無奈了!之後我們的吹水力量太大了, server down了, 大家就用回msn. ~hee*

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?